De zomervakantie loopt langzaam ten einde en dat betekent dat het tijd is voor de grote 'Back to School' voorbereidingen. Voor zowel middelbare scholieren als bassischoolleerlingen of voor iedereen die gewoon klaar is voor een frisse, nieuwe start: bij de Mall of the Netherlands veel winkels met artikelen voor het nieuwe schooljaar.
Behalve schooltassen en laptophoezen ook sportkleding, broodtrommels (en inspiratie voor inhoud) op één locatie.

Dat maakt dat er even aandacht besteed mag worden aan het thema 'Back to School', in combinatie met 'The Mall'.

Een aantal winkels eruit gelicht:
- Hema & Flying Tiger (pennen, planners en creatieve accesoires)
- Mediamarkt (tech-accessoires die studeren makkelijker maken)
- Sacha & Vans (voor een nieuwe look)

Nieuwe winkel-aankondigingen:
nieuwe en aankomende toevoegingen aan het winkel- en vrijetijdsaanbod, zijn hieronder te vinden.

We haalden in eerder bericht al Monkey Town aan. Maar er is nog meer (nieuws):
- Name it, het kinderkledingmerk van de Bestseller Group, waar je duurzame én stijlvolle outfits scoort voor jonge scholieren.
- Smyths Toys, opent in november 2025 de deuren. Dit is een paradijs voor kinderen, een plek voor ouders die willen shoppen voor verjaardagen of feestdagen.
- En Monkey Town dus: Naar verwachting doet deze de entree open in 2026. Toekomstige bezoekers kunnen zich alvast verheugen op de komst van de grote indoor speeltuin.

Over de Mall
Unibail-Rodamco-Westfield is eigenaar, ontwikkelaar en exploitant van duurzame, hoogwaardige vastgoedactiva in de meest dynamische steden in Europa en de Verenigde Staten. De Groep beheert 71 winkelcentra in 12 landen, waaronder 39 met het iconische Westfield-merk.



Door: Nahira Martina
Basic informatie (bewerkt door Midvliet): Iconic Studios Amsterdam
Foto: Archieffoto Midvliet