Wie komende week een bezoek brengt aan Westfield Mall of the Netherlands, stapt van 4 tot en met 10 augustus niet zomaar een winkelcentrum binnen.

In samenwerking met Netflix verandert het winkelcentrum tijdelijk in “Wednesday’s Mall of Misery”, een duistere belevingswereld geïnspireerd op de populaire serie 'Wednesday'.

Een morbide shoppingervaring
Met deze bijzondere transformatie viert Netflix de komst van het tweede seizoen van de wereldwijde hitserie. Bezoekers kunnen zich onderdompelen in de gothic sfeer van hoofdpersonage Wednesday Addams. Tijdens deze dagen biedt de Mall een morbide shoppingervaring: in het hart van het winkelcentrum verrijst een griezelig kerkhof, perfect passend bij Wednesday’s voorliefde voor het macabere. Fans kunnen op de foto bij haar iconische slaapkamerraam en poseren voor de poorten van de beroemde Nevermore Academy. Wie zichzelf helemaal onder wil dompelen in de sfeer, kan zelfs een mani-pedi ondergaan in de sinistere setting van “Thing’s Spa”.

Samenwerking Netflix en Westfield
De samenwerking met Netflix is onderdeel van de lancering van seizoen twee, dat op 6 augustus in première gaat. Het eerste seizoen was een van de best bekeken Engelstalige series op het platform.

Met deze tijdelijke metamorfose brengt Westfield niet alleen een knipoog naar de wereld van Wednesday, maar ook een bijzondere ervaring voor bezoekers die houden van een vleugje duisternis tijdens hun dagje shoppen.


Wednesdays Mall of Misery

Door: Karin van der Spek
Bron en foto: Westfield Mall of the Netherlands