Het Eurovisie Songfestival leeft dit jaar meer dan ooit.

Of het nu je 3-jarige neefje of die gepensioneerde buurman is: de Nederlandse inzending wordt luidkeels meegezongen. Ook de TikTok-filmpjes waarin gebruikers de stages van acceptatie van het nummer delen gaan viral. Het moge duidelijk zijn: Europapa van Joost Klein maakt indruk. Reden genoeg voor Westfield Mall of the Netherlands om een ode te brengen aan de artiest en zijn voorgangers van het Eurovisie Songfestival.

Hoewel het spektakel plaatsvindt in Zweden, ervaar jij dichter bij huis een unieke beleving. Geïnspireerd op het Eurovisie Songfestival, transformeert Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam tot waar podium met de Eurovision Disco Toilet Takeover. Zo dans je door de discogang, show jij je dansmoves op de LED dansvloer met Europapa on repeat, maak jij een selfie voor de Klein-inspired spiegels én ga je in stijl naar het toilet in één van vier unieke toilethokjes. 12 points for the Netherlands! Aan jou kan het niet liggen.

Vier unieke Eurovisie Songfestival-experiences
Waan je als nieuwspresentator in de Breaking News Flash Room, waar je al het nieuws rondom Nederlandse Eurosongfestival inzendingen vindt. Leg je jezelf graag vast? Sla dan vooral de Neon Graffiti Room niet over. Sta jij bekend als de disco queen van je vriendengroep? Dan is de Holographic Mirror Room jouw place to be! Of wens Joost success in de Royal Blue Suite.
Je ervaart de Eurovision Disco Toilet Takeover in Westfield Mall of the Netherlands van 6 tot en met 12 mei. Ben jij aanwezig? Leg het vast met de hashtag #eurovisiondiscotoilets

De campagne voor het Eurovisie Songfestival, uitgevoerd door Westfield Mall of the Netherlands, wordt hierbij voorzien van deze juridische disclaimer. Wij verklaren uitdrukkelijk dat Joost Klein op geen enkele wijze bij deze campagne betrokken is en deze niet ondersteunt.
De verklaring van afstand van betrokkenheid door Joost Klein heeft tot doel eventuele verwarring bij het publiek te voorkomen en de verantwoordelijkheid voor de inhoud, doelstellingen en activiteiten van deze campagne duidelijk af te bakenen.
Deze disclaimer dient te worden beschouwd als een juridisch bindende verklaring en heeft tot doel eventuele aansprakelijkheid met betrekking tot ongeautoriseerd gebruik van Joost Klein's naam of imago te voorkomen.

Over Westfield Mall of the Netherlands
Met een oppervlakte van 117.000 vierkante meter en een aanbod van bijna 300 (flagship)stores, bars, restaurants en uitgaansgelegenheden, is Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam een enorme vastgoedonderneming. De winkelbestemming laat zien hoe miljoenen consumenten in de 21ste eeuw bereikt kunnen worden. Hoe? Door bezoekers onder te dompelen in de juiste fysieke retail ervaring.
Westfield Mall of the Netherlands concurreert niet met de traditionele winkelstraten, maar met locaties waaronder pret- en themaparken en dierentuinen. Een bezoek aan Westfield Mall of the Netherlands wordt ervaren als een dag uit. Met gemiddeld een miljoen bezoekers per maand kijkt Westfield Mall of the Netherlands terug op een succesvol jaar.


Door: Peter van der Aar.
Bron: persbericht Mall of the Netherlands.